Задайте нам ваше запитання

Вся робота служби підтримки ведеться у системі тікетів. Яким би каналом ви не відправили нам своє запитання, він перетвориться на завдання і потрапить у загальне середовище, де будь-яка людина з команди зможе максимально оперативно підключитися до його вирішення. Якщо вам потрібна оперативна допомога, зв’яжіться з нами за допомогою електронного поштового повідомлення — help@4logist.com або іншим зручним способом вказаним нижче.

Telegram       E-mail

Також вивчайте інформацію самостійно

learning img 1

4logist Wiki

Пошук за ключовими словами направить вас на потрібну статтю з детальним описом і скріншотами програми.

learning img 2

Youtube

Для любителів відео-інструкцій ми записали посібники з усіх блоків програми і навіть по окремим функціям.

learning img 3

Підказки

Усередині самої програми є підказки. Більшість полів супроводжуються знаком питання.

cyber security

Безпека даних

Вся інформація у базі клієнта доступна лише за письмовою згодою клієнта. Вхід співробітників логується і обмежений лише переглядом.

privacy

NDA

Усі співробітники підписують NDA, забезпечуючи конфіденційність клієнтських даних.

access control 1

Перевірка доступу

Можливість перевірки відображення даних з погляду різних співробітників для підтвердження прав доступу.

social responsibility

Відповідальність за дані

Наші співробітники відповідають за збереження клієнтських даних.

claim 1

Запити на редагування даних

Видалення даних суворо регламентовано, а запити на видалення/редагування обробляються з урахуванням безпеки.

support

Підтримка і вирішення питань

Команда фахівців з підтримки готова надати вам персоналізовану допомогу у найкоротші терміни.

settings 1

Важливі налаштування

Установки такі, як зміна пароля, деактивація/додавання користувачів, редагування прав доступу, проводяться за участю клієнта і фахівців.

social responsibility

Шаблони відповідей

Наші клієнти отримують чіткі та зрозумілі інструкції, а також докладні пояснення щодо того, як ефективно реагувати на запити на надання доступу.

skills

Індивідуальний підхід

У разі виникнення складних запитань ми звертаємося до нашої другої лінії підтримки, що дозволяє швидко і ефективно вирішити будь-які труднощі.