Задайте нам ваше запитання
Вся робота служби підтримки ведеться у системі тікетів. Яким би каналом ви не відправили нам своє запитання, він перетвориться на завдання і потрапить у загальне середовище, де будь-яка людина з команди зможе максимально оперативно підключитися до його вирішення. Якщо вам потрібна оперативна допомога, зв’яжіться з нами за допомогою електронного поштового повідомлення — help@4logist.com або іншим зручним способом вказаним нижче.
Також вивчайте інформацію самостійно

4logist Wiki
Пошук за ключовими словами направить вас на потрібну статтю з детальним описом і скріншотами програми.

Youtube
Для любителів відео-інструкцій ми записали посібники з усіх блоків програми і навіть по окремим функціям.

Підказки
Усередині самої програми є підказки. Більшість полів супроводжуються знаком питання.

Безпека даних
Вся інформація у базі клієнта доступна лише за письмовою згодою клієнта. Вхід співробітників логується і обмежений лише переглядом.

NDA
Усі співробітники підписують NDA, забезпечуючи конфіденційність клієнтських даних.

Перевірка доступу
Можливість перевірки відображення даних з погляду різних співробітників для підтвердження прав доступу.

Відповідальність за дані
Наші співробітники відповідають за збереження клієнтських даних.

Запити на редагування даних
Видалення даних суворо регламентовано, а запити на видалення/редагування обробляються з урахуванням безпеки.

Підтримка і вирішення питань
Команда фахівців з підтримки готова надати вам персоналізовану допомогу у найкоротші терміни.

Важливі налаштування
Установки такі, як зміна пароля, деактивація/додавання користувачів, редагування прав доступу, проводяться за участю клієнта і фахівців.

Шаблони відповідей
Наші клієнти отримують чіткі та зрозумілі інструкції, а також докладні пояснення щодо того, як ефективно реагувати на запити на надання доступу.

Індивідуальний підхід
У разі виникнення складних запитань ми звертаємося до нашої другої лінії підтримки, що дозволяє швидко і ефективно вирішити будь-які труднощі.