Кабiнет для клiентiв 4logist: зручнiсть i ефективнiсть взаемодii

Опубликовано: 09.06.2023

Управління лояльністю клієнтів у вантажоперевезеннях
Клієнтський сервіс у вантажоперевезеннях
Автоматизація клієнтського сервісу у логістиці
Як втримати клієнтів у вантажоперевезеннях

4logist пропонує своїм клієнтам інноваційне рішення у вигляді зручного кабінету, який значно спрощує процес взаємодії з Клієнтами логістичних, експедиційних та транспортних компаній. Кабінет для клієнтів 4logist представляє широкий функціонал, що дозволяє Клієнтам управляти своїми замовленнями і отримувати всю необхідну інформацію в одному місці: статус замовлення, супровідні та звітні документи, вести
процес узгодження, який зберігається в історії замовлення.


Кабінет для клієнтів — допомагає підвищити лояльність клієнтів 4logist та їх замовників, за рахунок зручності і простоти використання, роблячи взаємодію між логістом та клієнтом максимально комфортною. Автоматичне відображення статусів вантажів/контейнерів, автоматичне надання первинних та супровідних документів, автоматична передача запитів від клієнта логістам. Це та багато іншого дозволяє зменшити трудовитрати компанії на комунікацію з клієнтом і розподілити обов’язки ефективно. Клієнти можуть бачити список усіх Замовлень, статуси вантажів/контейнерів та терміни доставки. Завдяки готовому мобільному додатку, який завжди «в кишені», клієнти завжди в курсі процесу виконання замовлень і можуть онлайн підтримувати зв’язок із логістами через коментарі.


Сукупність усіх цих функцій робить кабінет для клієнтів 4logist ідеальним інструментом для управління лояльністю своїх клієнтів та їх замовленнями. Він забезпечує зручність, простоту і ефективність взаємодії експедиторам чи логістам, допомагаючи більш ефективно керувати своїми завданнями і отримувати необхідну інформацію у зручному та доступному форматі.


Управління лояльністю клієнтів у вантажоперевезеннях
4logist усвідомлює важливість втримання і розвитку клієнтської бази у сфері вантажоперевезень. Тому компанія активно впроваджує стратегії управління лояльністю клієнтів, які допомагають зміцнити відносини та забезпечити довгострокову співпрацю.
Як показує практика багатьох наших користувачів, що “Кабінет для Клієнта 4logist” є ефективним програмним інструментом управління лояльністю і організації індивідуального підходу з усіма сучасними IT зручностями: архів замовлень, історія листування з менеджерами, автозаповнення, електронний документообіг. 4logist також пропонує різні бонусні програми та знижки, що заохочують постійних клієнтів та їх довгострокову співпрацю.


Завдяки системному підходу та гнучкій системі підтримки клієнтів 4logist ви завжди можете звернутися за допомогою у вирішенні суперечок з вашими клієнтами – менеджер підтримки 4logist може виступити як третейський суддя і допомогти розібратися з історією взаємодії з клієнтом, щоб ви могли прийняти важливе та правильне рішення.

Клієнтський сервіс у вантажоперевезеннях: якість і увага до деталей

Один із важливих аспектів діяльності 4logist – це забезпечення високого рівня клієнтського сервісу у вантажоперевезеннях. Усі запити клієнта з особистого кабінету автоматично потрапляють до відповідального менеджера у вигляді помітних повідомлень, які він не пропустить.

Автоматизація клієнтського сервісу у логістиці: ефективність і зручність взаємодії

Кабінет для клієнтів допомагає нашим Клієнтам автоматизувати комунікацію із замовниками, зменшити трудовитрати на обслуговування клієнтів, вивільнити час менеджерів і підвищити їхню ефективність.
Автоматизована система управління вантажоперевезеннями 4logist за допомогою особистого кабінету для клієнтів дозволяє надавати клієнтам миттєвий доступ до необхідної інформації, статусів вантажів та звітів. Це скорочує затрати часу і полегшує процес прийняття рішень. Крім того, автоматизація дозволяє надавати персоналізовану інформацію і пропозиції, враховуючи особливості та потреби кожного клієнта.
Автоматизація клієнтського сервісу також сприяє скороченню помилок і покращенню
точності обробки заявок. Це забезпечує високий рівень надійності та довіри з боку
клієнтів, а також підвищує загальну ефективність роботи компанії.

Як втримати клієнтів у вантажоперевезеннях: фокус на якості та індивідуальному підході
Втримання клієнтів є важливим завданням для кожного перевізника, логістичної чи
експедиційної компанії. Для того щоб будь-яка компанія розвивалася, необхідно
більше продажів, наданих послуг і звичайно більше задоволених клієнтів, які готові
рекомендувати вас своїм знайомим і друзям. Для того, щоб це стало реальністю,
потрібно, щоб клієнти отримували високий рівень сервісу і задовольнялися
результатами, які допомагає досягти Особистий кабінет для клієнтів від 4logist.
Рівень сервісу і результати відіграють ключову роль у задоволенні клієнтів. Саме тому
ми пропонуємо Вам наш Особистий кабінет для клієнтів від 4logist. За допомогою цього
інструменту ви зможете забезпечити своїм клієнтам високий рівень сервісу, управляти
перевезеннями і моніторити процеси в режимі реального часу.
Переходьте на наш сайт www.4logist.com.ua/ вже сьогодні та ознайомтеся з перевагами пакету “PRO”. Не проґавте можливість зменшити витрати та збільшити довіру своїх клієнтів. Підключіть пакет “PRO” зараз і отримайте 20% знижку при оплаті за рік.
Отримайте повний контроль за своїм бізнесом зараз.